15 липня 2018 ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ
Діяльність РДА
Відомості про район
Нормативно-правова база
  • Керівництво
  • Влада і громадськість
    Регуляторна політика
    Порядок реєстрації
    Прес-центр
    Інвестиційний довідник
  • Публічна інформація
  • Каталог послуг
    Реформи в Україні
    Центр надання адмін послуг
  • Запобігання проявам корупції
  • Державний реєстр виборців
  • Відділ статистики інформує
  • Соціальний захист населення
  • Оголошення
  • Фінансовий контроль
  • Управління юстиції
  • Вивчення громадської думки
  • РДА звітує
  • Децентралізація влади
  • Правове забезпечення
  • Позитивний досвід роботи
  • Генплани населених пунктів
  • Очищення влади
  • Енергоефективність
  • Рішення сільських і селищної рад
  • БЕЗВІЗ
  • ЄВРОАТЛАНТИЧНА ІНТЕГРАЦІЯ
  • Реєстр містобудівних умов
  • АРХІВ НОВИН

    « Липень 2018 »
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
                1
    2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15
    16 17 18 19 20 21 22
    23 24 25 26 27 28 29
    30 31          

    10-Perelik-Zem-Dil-001

    irc usr search

    Середа, 30 травня 2012 08:26

    Звернення громадян

     

    Шановні жителі Любешівського  району!

              Вітаємо вас на веб-сторінці сектору контролю та звернень громадян апарату Любешівської районної державної адміністрації. Сектор контролю та звернень громадян апарату райдержадміністрації забезпечує належний розгляд письмових і усних звернень та організацію особистих та виїзних прийомів громадян керівництвом  райдержадміністрації.

             Ця веб-сторінка допоможе вам знайти необхідну інформацію про вимоги законодавства щодо правильного оформлення звернень та організації роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації, порядок проведення особистих та виїзних прийомів громадян посадовими особами згідно з затвердженими графіками, роз’яснення та консультації з найбільш актуальних питань, що порушують громадяни у зверненнях.

          Якщо Ви хочете звернутися до райдержадміністрації з заявою, скаргою або пропозицією, то Ваш лист в електронній формі не є офіційним зверненням і він не підпадає під дію норм Закону України «Про звернення громадян», зокрема щодо відповідної реєстрації та надання відповіді протягом 30 діб. Інформація, яку Ви надішлете в електронному вигляді, може бути взята до відома представниками влади.

         Тому радимо продублювати його у письмовій формі і надіслати за адресою смт Любешів, вул. Незалежності, 53, або звернутися до райдержадміністрації відповідно до графіку прийому громадян з особистих питань у Любешівській районній державній адміністрації. Телефон для довідок – (03362) 21 183.

        Листування між райдержадміністрацією та юридичними особами здійснюється письмово (окрім запитів на отримання публічної інформації).

     

    Сектор контролю та  звернень

    громадян  апарату райдержадміністрації

     

     

    «Телефон довіри»

     

    Відповідно до ст. 40 Конституції України, законів України «Про звернення громадян» та «Про місцеві державні адміністрації», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Любешівській райдержадміністрації працює «Телефон довіри», як один із засобів забезпечення зворотного зв'язку керівництва райдержадміністрації з громадськістю.

    На «Телефон довіри» в райдержадміністрації можна звертатися  за номером: 30073 щочетверга, з 09.00 до 13.00 години та з 14.00 до 17.00 години.

    «Телефон довіри» працює з метою :

    поширення зворотного зв'язку з мешканцями району;

    надання інформаційних послуг;

    оперативного реагування на гострі проблеми жителів району;

    невідкладного вжиття заходів щодо припинення неправомірних дій, поновлення прав і свобод громадян, порушених внаслідок недодержання вимог законодавства про звернення громадян.

    Основними завданнями функціонування «Телефону довіри» в райдержадміністрації є:

    надання інформаційних послуг громадянам, які опинилися в складних життєвих обставинах, що стало причиною звернення через «Телефон довіри» до райдержадміністрації;

    оперативний розгляд порушених громадянами питань.

     

     

    З 01 січня 2014 року запроваджено функціонування в обласній державній адміністрації телефонного зв’язку з населенням – «Телефон довіри».

    «Телефон довіри» запроваджується з метою зворотного зв’язку, надання інформаційних послуг, оперативного реагування на гострі проблеми жителів територіальних громад області, невідкладного вжиття заходів щодо припинення неправомірних дій, поновлення прав і свобод громадян, порушених внаслідок недодержання вимог законодавства про звернення громадян.

    «Телефон довіри» працює щоденно, крім вихідних та святкових днів, з 08.00 до 17.00 години за номером: 778 139.

     

     

    ЗАТВЕРДЖЕНО

    Розпорядження голови районної державної адміністрації

    06.02.2018 №28   

    СКЛАД комісії з питань розгляду звернень громадян

    в районній державній адміністрації

       

    Голова комісії

    ФЕСИК                                          -

    Сергій Іванович

    перший заступник голови

    районної державної адміністрації

    секретар комісії

    ГАРБАР                                         -

    Любов Василівна

    завідувач сектору контролю та звернень громадян апарату районної державної адміністрації

    члени комісії:

    ВЕРБА                                              -

    Юрій Миколайович

    начальник відділу містобудування та архітектури районної державної адміністрації

    ГРЕЧКО                                           -

    Едуард Васильович

    начальник Любешівського бюро правової допомоги (за згодою)

    КОВАЛЕВИЧ                                -

    Лідія Миколаївна

    начальник юридичного відділу апарату районної державної адміністрації

    КОВАЛЬЧУК                                  -

    Тамара Іванівна

    керівник апарату

    районної державної адміністрації

    ЛЮБЕЖАНІН                               -

    Микола Тимофійович

    начальник відділу агропромислового розвитку районної державної адміністрації

    КРАТ                                                -

    Неля Сергіївна

    начальник  Відділу у Любешівському районі міжрайонного управління у Камінь-Каширському та Любешівському районах Головного управління  Держгеокадастру  у Волинській області (за згодою)

    ОЛАСЮК                                        -

    Зінаїда Василівна

    начальник управління соціального захисту населення районної державної адміністрації

    ПОЛІКАРЧИК                                 -

    Наталія Миколаївна

      начальник відділу інвестицій та інфраструктури районної державної адміністрації

    ЗАТВЕРДЖЕНО

    Розпорядження голови

    районної державної адміністрації   

    30.01.2017 № 28  

     

    ПОЛОЖЕННЯ

    про комісію з питань розгляду звернень громадян

    в районній державній адміністрації

     

    І. Загальні положення

    Комісія з питань розгляду звернень громадян в районній державній адміністрації (далі – Комісія) утворена відповідно до Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування». Комісія є постійно діючим консультативно-дорадчим органом при райдержадміністрації. У своїй діяльності Комісія керується Конституцією України, законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, розпорядженнями голови обласної державної адміністрації, розпорядженнями голови районної державної адміністрації та цим Положенням.

    ІІ. Мета створення Комісії

    Комісія створена з метою всебічного контролю за розглядом звернень громадян і вирішенням порушених у них проблем, задоволення законних прав та інтересів громадян, підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян, усунення недоліків у цій сфері та дотримання чинного законодавства.

    ІІІ. Завдання та напрямки діяльності Комісії

    Основними завданнями та напрямками діяльності Комісії є:

    1) аналіз стану виконання доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, Верховної Ради України Волинської обласної державної адміністрації за зверненнями громадян;.

    2) вивчення проблем та контроль за станом вирішення порушених у зверненнях, що надійшли від Адміністрації Президента України, Кабінету Міністрів України, Волинської обласної державної адміністрації та інших центральних органів виконавчої влади або таких, які тривалий час знаходяться на контролі та сприяння у їх вирішенні;

    3) контроль за станом вирішення питань, порушених інвалідами Великої Вітчизняної війни, Героями Радянського Союзу, Героями Соціалістичної Праці, Героями України, ветеранами війни, учасниками проведення антитерористичної операції та членами їх сімей, жінками, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», ветеранами праці, інвалідами, громадянами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітними сім’ями, одинокими матерями та іншими громадянами, які потребують соціального захисту та підтримки;

    4) проведення аналізу тематики звернень громадян, що надійшли до районної державної адміністрації, виявлення причин збільшення кількості їх надходження, внесення пропозицій щодо вжиття заходів для їх зменшення. З’ясування причин, що породжують повторні звернення громадян;

    5) розгляд звернень, що мають резонансний характер або вимагають термінового і комплексного вирішення порушених у зверненнях проблем життєдіяльності територіальної громади району;

    6) аналіз стану розгляду звернень:

    - залишених на контролі до остаточного вирішення питань;

    - у яких оскаржуються дії органів державної влади і органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб;

    - суспільно значущих повторних та колективних звернень;

    - розглянутих з порушенням вимог чинного законодавства про звернення громадян та виконавської дисципліни;

    - рекомендованих за підсумками проведення «Дня контролю»;

    7) розгляд повторних звернень, якщо керівництвом райдержадміністрації не прийняті рішення по суті порушених питань під час розгляду попередніх звернень, або заявники не згідні з раніше прийнятим рішенням;

    8) здійснення комплексного аналізу стану виконання доручень за зверненнями громадян структурними підрозділами райдержадміністрації, підрозділами територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади в районі, органами місцевого самоврядування в частині делегованих їх повноважень, їх керівниками, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форми власності;

    9) вивчення членом (членами) Комісії порушених заявником питань з виїздом на місце за дорученням Комісії;

    10) розгляд матеріалів перевірок за фактами, наведеними у зверненнях, здійснення оцінки кожного факту безпідставної відмови в задоволенні законних вимог заявників, проявів упередженості, халатності тяганини, формалізму з боку посадових осіб органів влади щодо розгляду звернень громадян;

    11) залучення заявників до участі у розгляді наданих ними звернень (за потреби);

    12) розгляд пропозицій членів Комісії щодо шляхів вирішення питань, зазначених у зверненнях громадян, з урахуванням чинного законодавства та подання їх голові Комісії для вжиття відповідних заходів;

    13) утворення у разі потреби робочих груп із залученням у встановленому порядку працівників структурних підрозділів районної державної адміністрації, підрозділів територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади в районі, органів місцевого самоврядування з метою проведення перевірок та підготовки відповідних пропозицій;

    14) ужиття заходів щодо роз’яснення заявникам порядку оскарження прийнятих за результатами їх розгляду рішень у разі визнання заяв чи скарг необґрунтованими;

    15) припинення у відповідності до вимог статті 8 Закону України «Про звернення громадян» листування із заявниками або поновлення розгляду повторних звернень та надання додаткових доручень відповідним посадовим особам;

    16) подання голові Комісії пропозицій з усунення порушень (при встановленні фактів щодо надання керівниками структурних підрозділів районної державної адміністрації, підрозділів територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади в районі, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей на звернення громадян, із порушенням термінів розгляду, встановлених законодавством, безпідставної передачі звернень на розгляд іншим органам);

    17) сприяння поновленню прав і свобод громадян, порушених внаслідок недодержання вимог чинного законодавства про звернення громадян, внесення пропозицій стосовно притягнення посадових осіб до відповідальності, в тому числі, до дисциплінарної, за невиконання чи неналежне виконання службових обов’язків щодо розгляду звернень громадян та подання пропозицій голові районної державної адміністрації про притягнення до відповідальності таких керівників;

    18) висвітлення через веб-сайт районної державної адміністрації інформації про роботу Комісії, якщо ця інформація не є конфіденційною;

    19) вирішення інших питань, пов’язаних з розглядом звернень громадян.

    ІV. Права Комісії

    Комісія має право:

    1) запрошувати керівників структурних підрозділів районної державної адміністрації, підрозділів територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади в районі, органів місцевого самоврядування, контролюючих та правоохоронних органів, підприємств, установ і організацій, незалежно від форм власності, на засідання Комісії та залучати до розгляду питань, що належать до їх компетенції;

    2) у разі потреби запрошувати громадян на засідання Комісії;

    3) за рішенням Комісії здійснювати розгляд звернення без участі заявника, який був повідомлений про час і місце засідання належним чином, і не з'явився на засідання Комісії, не попередивши про це;

    4) проводити у разі необхідності виїзні засідання Комісії;

    5) запитувати та одержувати в установленому порядку від структурних підрозділів райдержадміністрації, органів місцевого самоврядування, підрозділів територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади в районі підприємств, установ і організацій матеріали та інформацію щодо розгляду звернень, необхідні для виконання покладених на Комісію завдань;

    6) звертатися до контролюючих та правоохоронних органів з метою перевірки розгляду окремих звернень та вирішення питань, порушених у них, що належать до їх компетенції;

    7) брати участь у розгляді та вирішенні звернень, що викликали підвищену увагу громадськості та засобів масової інформації та належать до компетенції райдержадміністрації;

    8) при потребі брати участь у розгляді матеріалів, підготовці та складанні проектів відповідей як заявникам, так і органам влади вищого рівня, якими взято на контроль вирішення питань, порушених у зверненнях громадян;

    9) давати доручення керівникам органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій щодо розгляду звернень громадян та додаткові доручення щодо повторного їх розгляду;

    10) вносити пропозиції щодо припинення розгляду повторних звернень з одного й того ж питання, якщо перше вирішено по суті, відповідно до ст. 8 Закону України «Про звернення громадян», припиняти листування із заявниками або поновлювати розгляд повторних звернень;

    11) заслуховувати на засіданнях комісії керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, підрозділів територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади в районі, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій з питань, що належать до компетенції Комісії;

    12) за дорученням голови Комісії здійснювати моніторинг додержання законодавства з питань звернень громадян структурними підрозділами райдержадміністрації, органами місцевого самоврядування, підрозділами територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади в районі, підприємствами, установами і організаціями;

    13) у разі недодержання керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, підрозділами територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади в район, органами місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій вимог законодавства про звернення громадян подавати голові Комісії пропозиції щодо порушення клопотання відносно зазначених за невиконання або неналежне виконання службових обов’язків при розгляді усних і письмових звернень;

    14) вносити голові Комісії пропозиції з удосконалення роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації та з питань, що належать до компетенції Комісії.

    V. Склад Комісії Персональний склад Комісії та Положення про неї затверджуються розпорядженням голови райдержадміністрації. Комісія утворюється у складі голови, заступника голови, секретаря та членів Комісії. Очолює Комісію голова районної державної адміністрації. Заступником голови Комісії є перший заступник голови райдержадміністрації, який у разі відсутності голови Комісії виконує його обов’язки. Секретарем Комісії є головний спеціаліст сектору контролю та звернень громадян апарату райдержадміністрації. У разі відсутності секретаря його обов’язки виконує завідувач сектору контролю та звернень громадян апарату райдержадміністрації. До складу Комісії входять керівник апарату райдержадміністрації керівники структурних підрозділів райдержадміністрації, окремих підрозділів територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади за згодою. Зміни до складу Комісії вносяться шляхом видання розпорядження голови райдержадміністрації.

    VІ. Організація та порядок роботи Комісії

    Організаційною формою роботи Комісії є засідання, які проводяться не менше ніж один раз на місяць або у разі необхідності комісійного розгляду звернень громадян. У разі потреби проводяться позачергові та виїзні засідання Комісії. Дата, час, місце проведення та порядок денний засідання Комісії визначаються її головою на основі пропозицій, поданих секретарем Комісії на підставі узагальнених даних, наданих керівником апарату райдержадміністрації, керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, підрозділів територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, підприємств, установ і організацій. Про час і місце проведення засідання її члени інформуються секретарем Комісії завчасно, але не пізніше, ніж за один день до дати проведення засідання. Члени Комісії беруть участь у її роботі особисто. Засідання Комісії вважається правомочним, якщо на ньому присутні не менше половини її загальної кількості членів Комісії. Разом з тим на засідання Комісії можуть бути запрошені представники підрозділів територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади в районі, органів місцевого самоврядування, підрозділів територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, контролюючих та правоохоронних органів, підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності для розгляду питань, що належать до їх компетенції, громадяни та представники засобів масової інформації. Засідання Комісії веде голова, а за його відсутності – заступник голови Комісії. Голова Комісії здійснює керівництво діяльністю Комісії, розподіляє обов’язки між її членами та виконує інші повноваження, передбачені законодавством та Положенням про Комісію. Рішення Комісії приймається більшістю голосів, присутніх на засіданні членів Комісії, шляхом відкритого голосування. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого на засіданні. У разі незгоди з рішенням Комісії її члени мають право письмово викладати свою окрему думку, що додається до протоколу засідання. Рішення Комісії оформляються протоколом, який готує секретар Комісії протягом п’яти робочих днів від дня її проведення, та підписує голова Комісії (у разі його відсутності – заступник голови) і секретар. За потреби рішення Комісії реалізується шляхом видання розпоряджень або доручень голови районної державної адміністрації. Остаточні відповіді щодо розгляду на засіданні Комісії звернень громадян підписує голова райдержадміністрації. Рішення Комісії направляються для розгляду та виконання структурним підрозділам районної державної адміністрації, органам місцевого самоврядування, підрозділам територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, підприємствам, установам та організаціям незалежно від форм власності і громадянам, яких вони стосуються. Секретар Комісії:

    1) несе відповідальність за підготовку документів для розгляду на Комісії;

    2) забезпечує скликання Комісії;

    3) здійснює оформлення протоколів, а також інших документів, пов’язаних з роботою Комісії;

    4) забезпечує контроль за виконанням доручень голови Комісії;

    5) здійснює облік і звітність про роботу Комісії;

    6) веде документацію Комісії та забезпечує зберігання документів/матеріалів засідань Комісії;

    7) оприлюднює на веб-сайті райдержадміністрації інформацію про роботу Комісії, прийняті рішення та стан їх виконання з дотриманням вимог Закону України «Про захист персональних даних».

    Організаційно-методичне забезпечення діяльності Комісії та збереження матеріалів Комісії покладається на сектор контролю та звернень апарату районної державної адміністрації.    

     


    Порядок розгляду письмових звернень громадян в районній державній адміністрації та Порядок організації та проведення особистих та виїзних прийомів громадян керівництвом районної дердавної адміністрації

    Переглядів 3077 Останнє редагування П'ятниця, 30 березня 2018 14:14
    Розробка: Відділ інформаційних технологій
    апарату Волинської облдержадміністрації
    Інформаційне наповнення:
    Любешівська районна державна адміністрація
    Усі права на матеріали, розміщені на цьому сайті, належать Любешівській райдержадміністрації.
    Адреса: 44200, смт.Любешів, вул. Незалежності, 53, ф.30073, т.21184; E-mail: post@lbsadm.gov.ua
    © 2014 lbsadm.gov.ua