22 лютого 2018 ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ
Діяльність РДА
Відомості про район
Нормативно-правова база
  • Керівництво
  • Влада і громадськість
    Регуляторна політика
    Порядок реєстрації
    Прес-центр
    Інвестиційний довідник
  • Публічна інформація
  • Каталог послуг
    Реформи в Україні
    Центр надання адмін послуг
  • Запобігання проявам корупції
  • Державний реєстр виборців
  • Відділ статистики інформує
  • Соціальний захист населення
  • Оголошення
  • Фінансовий контроль
  • Управління юстиції
  • Вивчення громадської думки
  • РДА звітує
  • Децентралізація влади
  • Правове забезпечення
  • Позитивний досвід роботи
  • Генплани населених пунктів
  • Очищення влади
  • Енергоефективність
  • Рішення сільських і селищної рад
  • БЕЗВІЗ
  • ЄВРОАТЛАНТИЧНА ІНТЕГРАЦІЯ
  • Реєстр містобудівних умов
  • АРХІВ НОВИН

    « Лютий 2018 »
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
          1 2 3 4
    5 6 7 8 9 10 11
    12 13 14 15 16 17 18
    19 20 21 22 23 24 25
    26 27 28        

    10-Perelik-Zem-Dil-001

    irc usr search

    Понеділок, 12 травня 2014 11:26

    Робота із зверненнями громадян

     

     

    Про роботу зі зверненнями громадян протягом 2017 року

    Робота із зверненнями громадян у Любешівській районній державній адміністрації протягом 2017 року здійснювалась відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 108/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Інструкції з діловодства за зверненнями громадян, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348, розпорядження голови райдержадміністрації від 20.03.2017 № 80 «Про затвердження Порядку розгляду письмових звернень громадян в районній державній адміністрації та Порядку організації та проведення особистих і виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації».

    З початку 2017 року до районної державної адміністрації надійшло 467 звернень, що на 17 звернень менше, ніж за минулий рік. Із загальної кількості звернень 114 надійшло через органи влади вищого рівня (98 - з Урядової гарячої лінії, 3 - з Адміністрації Президента України,  10 – з Волинської обласної державної адміністрації, 3 - з обласної ради, 1-з Міністерства екології та природних ресурсів України), 1 звернення надійшло з Любешівської районної ради, решта 353 звернення надійшли від заявників безпосередньо до районної державної адміністрації.

    Із загальної кількості звернень надійшло 271 - письмових, що на 113 більше, ніж за 2016 рік (158), 213 – звернення зареєстровано на особистому прийомі керівництвом райдержадміністрації (309).

    Протягом 2017 року, враховуючи колективні звернення, до райдержадміністрації звернулось 1023 громадян, що на 723 особи більше, в порівнянні з  минулим роком – 898.

    Протягом 2017 року зареєстровано 12 повторних звернень, в минулому звітному періоді 45 таких звернень, та 34 колективних звернень (в минулому році 16 звернень).

    У зверненнях, що надійшли на розгляд до райдержадміністрації протягом 2017 року громадянами було порушено 517 питань, що на 17 більше, ніж за 2016 рік (500). З них: 224 питання вирішено позитивно, 33 – відмовлено у задоволенні, на 229 – надано роз’яснення згідно чинного законодавства; 3 – переслані за належністю відповідно до ст. 7  Закону України «Про звернення громадян»,  10 – не підлягали розгляду відповідно до статтей 8, 17 Закону України «Про звернення громадян», інші 18 питань – перебувають на стадії вирішення.

    Аналізуючи тематику звернень, варто зазначити, що питання соціального захисту протягом останніх років залишаються найбільш актуальними для жителів району. Зокрема, надійшло 313 звернень по питанню соціального захисту, 36 звернень по питанню освіти, 31 стосувались питань аграрної політики і земельних відносин.

    Відповідно до заходів Районної програми соціального захисту населення на 2015 – 2018 роки 319 громадянам району з місцевого бюджету протягом 2017 року було виділено 172 705 грн. (Протягом 2016 року - 142 555 грн.)

    Особлива увага приділяється роботі зі зверненнями від найменш соціально-захищених громадян. Так, протягом 2017 року надійшло 196 таких звернень в тому числі від учасника війни – 1, дітей війни – 5, учасника бойових дій – 2, ветерана праці – 2, інвалідів І-ІІІ груп – 69, дитини інваліда – 1, одиноких матерів – 12, матерів героїнь – 2, багатодітних сімей – 53, осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи – 11, учасників АТО – 26, членів сім’ї учасників АТО – 6, від тимчасово внутрішньо переміщених осіб – 4. Ними було порушено 203 питання. 117 звернень вирішено позитивно, 16 відмовлено в задоволенні, на 58 дано роз’яснення, 2 переслано за належністю, 4 звернення зняті з розгляду відповідно ст. 8 Закону України «Про звернення громадян».

    Звернення від інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України, та жінок, яким присвоєно почесне звання «Мати-героїня» знаходяться на особистому контролі в голови райдержадміністрації. Протягом 2017 року зареєстровано 2 звернення від жінок-«Матерів-героїнь».

    Відповідно до розпорядження голови облдержадміністрації від 23 липня 2009 року № 223 «Про організацію виконання в області постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» та відповідного розпорядження райдержадміністрації від 20.08.2009 року № 255 проведено перевірки в архівному відділі, відділах інвестицій та інфраструктури, культури, містобудування та архітектури, освіти, райдержадміністрації; управліннях соціального захисту населення, фінансів та службі у справах дітей райдержадміністрації, сектору у справах молоді та спорту райдержадміністрації.

    Згідно плану роботи сектору контролю та звернень громадян апарату Любешівської райдержадміністрації вивчено стан роботи зі зверненнями громадян у всіх сільських та селищній радах, окремих територіальних підрозділах органів виконавчої влади (РЦССДМ, відділ Держгеокадастру, Любешівська центральна районна лікарня, СЛАП «Любешівагроліс», Любешівський районний центр зайнятості, ДП «Любешівське лісомисливське господарство», структурних підрозділах райдержадміністрації (управління соціального захисту населення, управління фінансів, служба у справах дітей, відділ містобудування та архітектури, відділ освіти, молоді та спорту, відділ агропромислового розвитку райдержадміністрації). В ході перевірок надавалася методична та практична допомога.

    Проведено навчання голів селищної та сільських рад 21.04.2017 та керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, відділів та секторів апарату райдержадміністрації 06.06.2017.

    Згідно графіка проведення особистого прийому громадян, затвердженого розпорядженням  райдержадміністрації від 15.12.2017 року № 362 та щоквартальних графіків виїзних прийомів керівництвом райдержадміністрації, затверджених головою райдержадміністрації проведено 151 особистих прийомів та 56 виїзних прийомів громадян (в минулому році 284 особистих прийомів, 25 виїзних прийомів). Крім того, тричі працювала пряма телефонна лінія з керівництвом райдержадміністрації. Графіки особистих прийомів громадян розміщені на веб-сайті та на інформаційних стендах райдержадміністрації, інформація про проведення виїзних прийомів громадян та «прямих телефонних ліній» розміщується в районній газеті «Нове життя».

    Відповідно до розпорядження голови райдержадміністрації від 28.12.2016 № 407 «Про функціонування «Телефону довіри» в районній державній адміністрації» затверджено порядок функціонування «телефону довіри», відповідна інформація розміщена на веб-сайті та на інформаційних стендах райдержадміністрації. З початку року зареєстровано 2 звернення через «телефон довіри».

    Протягом 2017 року до райдержадміністрації надійшло 4 електронні звернення, що надійшли через засоби електронного зв’язку.

    На виконання вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 108/2008 протягом 2017 року проведено  6 днів контролю.

    Забезпечено роботу постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян в райдержадміністрації. За звітний період проведено 7 засідань комісії (протоколи № 1 від 20.01.2017, № 2 від 31.01.2017, № 3 від 07.02.2017, ; від 19.04.2017, № 5 від  27.06.2017, № 6 від 10.07.2017, № 7 від 03.08.2017. На засіданнях комісії розглянуто окремі звернення громадян, дано відповідні доручення для врегулювання і вирішення проблем, порушених у цих зверненнях. Засідання комісії проводяться в разі необхідності.

    Згідно розпорядження голови райдержадміністрації від 03.07.2012 № 246 «Про утворення «мобільного соціального офісу» для здійснення виїзного обслуговування населення»  та з метою належного інформування населення району щодо передбачених чинним законодавством соціальних послуг першим заступником голови райдержадміністрації затверджено графік виїзного обслуговування населення за принципом «єдиного вікна» та виїзної роботи «мобільного соціального офісу» у Любешівському районі, цей графік розміщено на офіційному веб-сайті райдержадміністрації у рубриці «Соціальний захист населення». Протягом звітного періоду здійснено 25 виїздів, охоплено 52 населених пунктів району, прийнято 649 громадян. На 109 звернень надано усні роз’яснення, інші взяті до виконання. Аналіз тематики звернень свідчить, що актуальними для жителів району залишаються питання призначення та виплати житлової субсидії, державних соціальних допомог, пільг на тверде паливо тощо.

    Розпорядженням голови райдержадміністрації від 20.12.2011 № 390 утворено громадську приймальну з надання безоплатної первинної правової допомоги  в райдержадміністрації. Відповідно до Закону України «Про безоплатну правову допомогу» за звітний період начальником юридичного відділу апарату райдержадміністрації надано первинну юридичну допомогу 47 громадянам з різних питань, зокрема щодо оформлення права власності на житловий будинок, земельні ділянки; порядку надання земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства, отримання заборгованості по пенсійних виплатах за рішеннями суду, щодо оформлення спадщини.

    На виконання вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 та відповідно до плану роботи Любешівської районної державної адміністрації на 2017 рік, затвердженого розпорядженням голови райдержадміністрації від 29 грудня 2016 року № 409, у райдержадміністрації щоквартально проводиться аналіз роботи із зверненнями громадян. Так, в           І кварталі поточного року на засіданні колегії Любешівської райдержадміністрації розглянуто питання про підсумки роботи зі зверненнями громадян у районній державній адміністрації за 2016 рік. За результатами колегії видано відповідне розпорядження голови райдержадміністрації від 06.03.2017 № 65. Підсумки роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації за І квартал 2017 року розглянуто на нараді у голови райдержадміністрації (протокол наради від 15.05.2017 № 15). Підсумки роботи за зверненнями громадян у І півріччі 2017 року розглянуто на засіданні колегії Любешівської райдержадміністрації, за результатами колегії видано розпорядження від 04.08.2017 № 231. Про підсумки роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації за 9 місяців на нараді в районній державній адміністрації (протокол наради від 23.10.2017 № 23).

    На виконання доручення Кабінету Міністрів України, інформація про роботу райдержадміністрації із пропозиціями, заявами та скаргами громадян постійно розміщується на веб-сайті райдержадміністрації в рубриці «Влада та громадськість», періодично оприлюднюється у місцевій газеті, зокрема опубліковано статті: 13.05.2017 № 19 (за І квартал 2017 року), 05.08.2017 № 32 (за І півріччя 2017 року), 04.11.2017 № 45 (за 9 місяців 2017 року).

    Сектор контролю та звернень

    громадян апарату райдержадміністрації

    Про підсумки роботи із зверненнями громадян  за 9 місяців 2017 року

    На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та місцевого самоврядування» райдержадміністрацією вживаються заходи щодо забезпечення прав громадян на звернення.

    Протягом 9 місяців 2017 року до районної державної адміністрації надійшло 379 звернень, що на 25 звернень більше, ніж за відповідний період минулого року. Із загальної кількості звернень 89 надійшло через органи влади вищого рівня (75 - з Урядової гарячої лінії, 3 - з Адміністрації Президента України,  8 – з Волинської обласної державної адміністрації, 2 - з обласної ради, 1-з Міністерства екології та природних ресурсів України), 1 звернення надійшло з Любешівської районної ради, решта 289 звернень надійшли від заявників безпосередньо до районної державної адміністрації.

    Із загальної кількості звернень надійшло 195 - письмових, що на 75 більше, ніж за 9 місяців 2016 року (120), 132 – звернення зареєстровано на особистому прийомі керівництвом РДА (215).

    Протягом 9 місяців 2017 року, враховуючи колективні звернення, до райдержадміністрації звернулось 904 громадян, що на 290 осіб більше, в порівнянні з  відповідним періодом минулого року – 614.

    Протягом 9 місяців 2017 року зареєстровано 9 повторних звернень, в минулому звітному періоді 34 таких звернення, та 26 колективних звернень (в минулому звітному періоді 14 звернень).

    У зверненнях, що надійшли на розгляд до райдержадміністрації протягом 9 місяців 2017 року громадянами було порушено 406 питань, що на 34 більше, ніж за відповідний період 2016 року (372). З них: 152 питання вирішено позитивно, 28 – відмовлено у задоволенні, на 171 – надано роз’яснення згідно чинного законодавства; 3 – переслані за належністю відповідно до ст. 7  Закону України «Про звернення громадян»,  8 – не підлягали розгляду відповідно до статтей 8, 17 Закону України «Про звернення громадян», інші 44 питання – перебувають на стадії вирішення.

    Як свідчить аналіз надходження звернень громадян за територіальною ознакою, протягом звітного періоду найбільше звернень до райдержадміністрації надійшло від жителів селища – 51 звернення та сіл: Велика Глуша – 29 звернень, Залаззя, Зарудче – по 24 звернення, Залізниця – 23 звернення.

    Аналізуючи тематику звернень, варто зазначити, що питання соціального захисту протягом останніх років залишаються найбільш актуальними для жителів району. Зокрема, за 9 місяців 2017 року надійшло 240 звернень по питанню соціального захисту, 32 звернення по питанню освіти, 27 стосувались питань аграрної політики і земельних відносин.

    Відповідно до заходів Районної програми соціального захисту населення на 2015 – 2018 роки 293 громадянам району з місцевого бюджету протягом січня-вересня 2017 року було виділено 118228 грн.

    Особлива увага приділяється роботі зі зверненнями від найменш соціально-захищених громадян. Так, за 9 місяців 2017 року надійшло 157 таких звернень, а саме: від учасника війни – 1, дітей війни – 4, учасника бойових дій – 2, ветерана праці – 2, інвалідів І-ІІІ груп – 56, дитини інваліда – 1, одиноких матерів – 10, матерів героїнь – 2, багатодітних сімей – 40, осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи – 9, учасників АТО – 23, членів сімї учасників АТО – 3, від тимчасово внутрішньо переміщених осіб – 4. Ними було порушено 164 питання, з них: 84 вирішено позитивно, 13 відмовлено в задоволенні, на 46 дано роз’яснення, 2 переслано за належністю, 3 звернення зняті з розгляду відповідно ст. 8 Закону України «Про звернення громадян».

    Звернення від інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України, та жінок, яким присвоєно почесне звання «Мати-героїня» знаходяться на особистому контролі в голови райдержадміністрації. Протягом 9 місяців 2017 року зареєстровано 2 звернення від жінок-«Матерів-героїнь».

    Відповідно до розпорядження голови облдержадміністрації від 23 липня 2009 року № 223 «Про організацію виконання в області постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» та відповідного розпорядження райдержадміністрації від 20.08.2009 року № 255 протягом 9 місяців 2017 року проведено перевірки в архівному відділі, відділах інвестицій та інфраструктури, культури, містобудування та архітектури, освіти, райдержадміністрації; управліннях соціального захисту населення, фінансів та службі у справах дітей райдержадміністрації, сектору у справах молоді та спорту райдержадміністрації.

    Згідно плану роботи сектору контролю та звернень громадян апарату Любешівської райдержадміністрації вивчено стан роботи зі зверненнями громадян у сільських радах, окремих територіальних підрозділах органів виконавчої влади, структурних підрозділах райдержадміністрації. В ході перевірок надавалася методична та практична допомога.

    Згідно графіка проведення особистих та виїзних прийомів керівництвом райдержадміністрації проведено 132 особистих прийоми та 23 виїзних прийоми громадян (в минулому році 215 особистих прийомів, 17 виїзних прийомів). Крім того, тричі працювала пряма телефонна лінія з керівництвом РДА. Графіки особистих прийомів громадян розміщені на веб-сайті та на інформаційних стендах райдержадміністрації, інформація про проведення виїзних прийомів громадян та «прямих телефонних ліній» розміщується в районній газеті «Нове життя».

    З метою належного інформування населення району щодо передбачених чинним законодавством соціальних послуг першим заступником голови райдержадміністрації затверджено графік виїзного обслуговування населення за принципом «єдиного вікна» та виїзної роботи «мобільного соціального офісу» у Любешівському районі, цей графік розміщено на офіційному веб-сайті райдержадміністрації у рубриці «Соціальний захист населення». Протягом звітного періоду здійснено 19 виїздів, охоплено 39 населених пунктів району, прийнято 595 громадян. Аналіз тематики звернень свідчить, що актуальними для жителів району залишаються питання призначення та виплата житлової субсидії, державних соціальних допомог, пільг на тверде паливо тощо.

    Відповідно до Закону України «Про безоплатну правову допомогу» за звітний період начальником юридичного відділу апарату райдержадміністрації надано первинну юридичну допомогу 25 громадянам з різних питань.

    На виконання вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 та відповідно до плану роботи Любешівської районної державної адміністрації на 2017 рік, затвердженого розпорядженням голови райдержадміністрації від 29 грудня 2016 року № 409, у райдержадміністрації щоквартально проводиться аналіз роботи із зверненнями громадян. Так, в           І кварталі поточного року на засіданні колегії Любешівської райдержадміністрації розглянуто питання про підсумки роботи зі зверненнями громадян у районній державній адміністрації за 2016 рік. За результатами колегії видано відповідне розпорядження голови райдержадміністрації від 06.03.2017 № 65. Підсумки роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації за І квартал 2017 року розглянуто на нараді у голови райдержадміністрації (протокол наради від 15.05.2017 № 15). Підсумки роботи за зверненнями громадян у І півріччі 2017 року розглянуто на засіданні колегії Любешівської райдержадміністрації, за результатами колегії видано розпорядження від 04.08.2017 № 231.

    На виконання доручення Кабінету Міністрів України, інформація про роботу райдержадміністрації із пропозиціями, заявами та скаргами громадян постійно розміщується на веб-сайті райдержадміністрації в рубриці «Влада та громадськість», щоквартально оприлюднюється у місцевій газеті.

    Сектор контролю та звернень

    громадян апарату райдержадміністрації

    Підсумки  роботи із зверненнями

    громадян в райдержадміністрації за І півріччя 2017 року

    Протягом І півріччя 2017 року до районної державної адміністрації надійшло 276 звернень, що на 18 звернень більше, ніж за відповідний період минулого року, з них 121 - письмове, 115 – звернень зареєстровано на особистому прийомі керівництвом РДА. Із загальної кількості звернень 60 надійшло через органи влади вищого рівня.

    За територіальною ознакою, протягом звітного періоду найбільше звернень надійшло від жителів селища – 42 звернення (15% від загальної кількості звернень) та сіл: Велика Глуша – 20 звернень (7%), Бірки, Залаззя, Зарудчі – по 18 звернень (6,5%), Залізниця, Люб’язь – по 17 звернень (6%).

    Протягом І півріччя 2017 року, враховуючи колективні звернення, до райдержадміністрації звернулось 582 громадян, що на 251 особу більше, в порівнянні з  відповідним періодом минулого року. Ними  було порушено 294 питання, що на 21 більше, ніж за відповідний період 2016 року. Із них: 123 вирішено позитивно, 19 – відмовлено у задоволенні, на 103 – надано роз’яснення; 3 – переслані за належністю відповідно до ст. 7  ЗУ «Про звернення громадян»,  7 – не підлягали розгляду відповідно до ст. 8, 17 ЗУ «Про звернення громадян», інші 39 питань – перебувають на стадії вирішення. Відповідно до заходів Районної програми соціального захисту населення на 2015 – 2018 роки 141 громадянину району з місцевого бюджету протягом січня-червня 2017 року було виділено 94650 грн.

    Найчастіше громадяни порушували у своїх зверненнях питання: соціального захисту – 171; освіти – 25; аграрної політики і земельних відносин – 19 звернень.

    Від найменш соціально-захищених громадян надійшло 108 звернень, а саме: від дітей війни – 3, учасника бойових дій – 2, ветерана праці – 1, інвалідів І-ІІІ груп – 41, дитини інваліда – 1, одиноких матерів – 3, матерів героїнь – 2, багатодітних сімей – 28, учасників АТО – 16, від внутрішньо переміщених осіб – 4.

    Протягом звітного періоду керівництвом райдержадміністрації проведено 14 виїзних прийомів (звернулися 63 громадян), двічі працювала «пряма телефонна лінія» з керівництвом РДА.

    З метою створення необхідних умов зворотного зв’язку, надання інформаційних послуг, оперативного реагування на гострі проблеми мешканців району, в райдержадміністрації запроваджено функціонування «Телефону довіри» (тел. 30073), з початку року цією послугою скористалися 2 осіб.

    Інформація про роботу райдержадміністрації із пропозиціями, заявами та скаргами громадян, графіки прийому, необхідний інформаційний матеріал постійно висвітлюється на веб-сайті райдержадміністрації, також відповідно до Закону України «Про безоплатну правову допомогу» юридичним відділом апарату райдержадміністрації громадянам постійно надається первинна юридична допомога з різних питань.

    Робота зі зверненнями громадян в районі залишається на постійному контролі керівництва районної державної адміністрації і спрямовується на вдосконалення форм та методів цієї роботи. 

    Сектор контролю
    та звернень громадян апарату
    районної державної адміністрації

     

    Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за І квартал 2017 року

     

     

    Про роботу зі зверненнями

    громадян в райдержадміністрації у 2016 році

    Протягом 2016 року до райдержадміністрації та через органи влади вищого рівня і пресу надійшло 467 звернень, що на 135 звернень менше, ніж за 2015 рік (602).

    З них: 158 – письмове звернення, що на 6 менше, ніж у 2015 році (164) та 309 усне звернення, в тому числі зареєстрованих під час проведення особистих/виїзних прийомів громадян та під час проведення «прямих телефонних ліній» з керівництвом райдержадміністрації (2015 – 438).

    За ознакою надходження зареєстровано: 45 повторних звернень (2015 – 10), 4 дублетних (2015 – 7) та 16 колективних (2015 – 35) звернень громадян.

    Усього до райдержадміністрації звернулося 898 громадян, що на 404 менше, ніж 2015 році (1302).

    У зверненнях, що надійшли до райдержадміністрації, громадяни порушили 500 питань, що на 125 питань менше, ніж у минулому році (625).

    Згідно моніторингу надходження звернень за територіальною ознакою, протягом звітного періоду найбільше звернень надійшло від мешканців Любешівської селищної ради (97), Цирської сільської ради (38), Великоглушанської сільської ради (36), Залаззівської сільської ради (28),

    Звернення від інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України, та жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня» знаходяться на особистому контролі в голови райдержадміністрації.

    За результатами розгляду звернень громадян 213 звернень вирішено позитивно, 21 – відмовлено у задоволенні згідно чинного законодавства, 227 – дано роз’яснення тощо.

    Окремої уваги потребує аналіз тематики питань порушених у зверненнях громадян.

    Актуальними для громадян району залишаються питання:

    соціального захисту. За звітний період зареєстровано 349 звернень, що на 22 звернення менше, ніж за 2015 рік. Зокрема, це питання надання одноразової грошової матеріальної допомоги, отримання соціальних виплат, призначення та виплата житлових субсидій тощо.

    Відповідно до заходів Районної програми соціального захисту населення на 2015 – 2018 роки 255 громадянам району з місцевого бюджету протягом 2016 року було виділено 142 555 грн;

    аграрної політики і земельних відносин – 26, що на 93 звернення менше, ніж за відповідний період 2015 року (119), а саме: затвердження технічної документації із землеустрою, виділення земельних ділянок учасникам антитерористичної операції та сім’ям мобілізованих військовослужбовців та ін.; транспорту і зв’язку – 25, що на 2 звернення більше, ніж за відповідний період 2015 року (27), а саме питання пільгового перевезення окремих категорій населення району, транспортного сполучення сіл з районним та обласним центром, різке підвищення цін за проїзд тощо.

    Проведено моніторинг організації роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації та виконавчих комітетах селищної, сільських рад.

    Слухали питання про підсумки роботи зі зверненнями громадян у районній державній адміністрації за 2015 рік, за перше півріччя 2016 року (протоколи від 24.02.2016 № 1, від 28.08.2016 № 5). За результатами цих питань прийняті відповідні рішення колегії від 24.01.2016 № 1/4 та від 02.08.2016 № 5/4 і видані розпорядження голови райдержадміністрації від 29.02.2016 № 64 від 02.08.2016 № 224. На нараді у керівника апарату райдержадміністрації заслухано питання про роботу із зверненнями громадян в районній державній адміністрації за І квартал 2016 року та за 9 місяців 2016 року (протоколи від 18.04.2016 №4, від 12.10.2016 №9).

    Забезпечено роботу постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян в райдержадміністрації. За звітний період проведено 3 засідання комісії. На засіданнях комісії розглянуто окремі звернення громадян, дано відповідні доручення для врегулювання і вирішення проблем порушених у цих зверненнях. Засідання комісії проводяться в разі необхідності.

    Згідно плану роботи сектору контролю та звернень громадян апарату Любешівської райдержадміністрації вивчено стан роботи зі зверненнями громадян у Березичівській, Седлищенській, Великоглушанській, Деревківській, Зарудчівській, Залізницькій, Судченській, Хоцунській сільських радах та в Управлінні Пенсійного фонду України у Любешівському районі, центрі первинної медико-санітарної допомоги, Любешівському відділенні Ковельської ОДПІ Головного управління Державної фіскальної служби у Волинській області. В ході перевірок надавалася методична та практична допомога щодо роботи зі зверненнями громадян.

    Відповідно до розпорядження голови облдержадміністрації від 23 липня 2009 року № 223 «Про організацію виконання в області постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» протягом лютого – березня 2016 року проведено перевірки в архівному відділі, відділах інвестицій та інфраструктури, культури, містобудування та архітектури, освіти райдержадміністрації; управліннях соціального захисту населення, фінансів та службі у справах дітей райдержадміністрації.

    За звітний період проведено 21 виїзний прийом та проведено 6 «прямих телефонних ліній» з керівництвом районної державної адміністрації. Інформація про проведення «прямих телефонних ліній» розміщується в районній газеті «Нове життя».

    За звітний період на виїзних прийомах зареєстровано 35 звернень, а через пряму телефонну лінію зареєстровано 10 звернень.

    На виконання доручення Кабінету Міністрів України інформація про роботу райдержадміністрації із пропозиціями, заявами та скаргами громадян постійно розміщується на веб-сайті райдержадміністрації в рубриці «Влада та громадськість».

     

    Про роботу із зверненнями громадян в

     

    Про роботу із зверненнями громадян в райдержадміністрації за 2015 рік


    Про проведення оцінки виконання державними службовцями покладених на них обов’язків і завдань, що стосуються роботи із зверненнями громадян в структурних підрозділах Любешівської районної державної адміністрації

     

     Про роботу із зверненнями громадян в райдержадміністрації за 9 місяців 2015 року

     

    Про роботу із зверненнями громадян в райдержадміністрації за І півріччя 2015 року

    Про підсумки роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації за І квартал 2015 року

    Про роботу із зверненнями громадян в райдержадміністрації протягом 2014 року

    Переглядів 2218
    Розробка: Відділ інформаційних технологій
    апарату Волинської облдержадміністрації
    Інформаційне наповнення:
    Любешівська районна державна адміністрація
    Усі права на матеріали, розміщені на цьому сайті, належать Любешівській райдержадміністрації.
    Адреса: 44200, смт.Любешів, вул. Незалежності, 53, ф.30073, т.21184; E-mail: post@lbsadm.gov.ua
    © 2014 lbsadm.gov.ua