21 жовтня 2017 ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ
Діяльність РДА
Відомості про район
Нормативно-правова база
  • Керівництво
  • Влада і громадськість
    Регуляторна політика
    Порядок реєстрації
    Прес-центр
    Дозвільний центр
    Інвестиційний довідник
  • Публічна інформація
  • Каталог послуг
    Реформи в Україні
    Центр надання адмін послуг
  • Запобігання проявам корупції
  • Державний реєстр виборців
  • Відділ статистики інформує
  • Соціальний захист населення
  • Оголошення
  • Фінансовий контроль
  • Громадська рада при РДА
  • Управління юстиції
  • Вивчення громадської думки
  • РДА звітує
  • Децентралізація влади
  • Правове забезпечення
  • Позитивний досвід роботи
  • Генплани населених пунктів
  • Очищення влади
  • Енергоефективність
  • Рішення сільських і селищної рад
  • БЕЗВІЗ
  • ЄВРОАТЛАНТИЧНА ІНТЕГРАЦІЯ
  • Реєстр містобудівних умов
  • АРХІВ НОВИН

    « Жовтень 2017 »
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
                1
    2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15
    16 17 18 19 20 21 22
    23 24 25 26 27 28 29
    30 31          

    10-Perelik-Zem-Dil-001

    irc usr search

    Понеділок, 12 травня 2014 11:26

    Робота із зверненнями громадян

     

    Підсумки  роботи із зверненнями

    громадян в райдержадміністрації за І півріччя 2017 року

    Протягом І півріччя 2017 року до районної державної адміністрації надійшло 276 звернень, що на 18 звернень більше, ніж за відповідний період минулого року, з них 121 - письмове, 115 – звернень зареєстровано на особистому прийомі керівництвом РДА. Із загальної кількості звернень 60 надійшло через органи влади вищого рівня.

    За територіальною ознакою, протягом звітного періоду найбільше звернень надійшло від жителів селища – 42 звернення (15% від загальної кількості звернень) та сіл: Велика Глуша – 20 звернень (7%), Бірки, Залаззя, Зарудчі – по 18 звернень (6,5%), Залізниця, Люб’язь – по 17 звернень (6%).

    Протягом І півріччя 2017 року, враховуючи колективні звернення, до райдержадміністрації звернулось 582 громадян, що на 251 особу більше, в порівнянні з  відповідним періодом минулого року. Ними  було порушено 294 питання, що на 21 більше, ніж за відповідний період 2016 року. Із них: 123 вирішено позитивно, 19 – відмовлено у задоволенні, на 103 – надано роз’яснення; 3 – переслані за належністю відповідно до ст. 7  ЗУ «Про звернення громадян»,  7 – не підлягали розгляду відповідно до ст. 8, 17 ЗУ «Про звернення громадян», інші 39 питань – перебувають на стадії вирішення. Відповідно до заходів Районної програми соціального захисту населення на 2015 – 2018 роки 141 громадянину району з місцевого бюджету протягом січня-червня 2017 року було виділено 94650 грн.

    Найчастіше громадяни порушували у своїх зверненнях питання: соціального захисту – 171; освіти – 25; аграрної політики і земельних відносин – 19 звернень.

    Від найменш соціально-захищених громадян надійшло 108 звернень, а саме: від дітей війни – 3, учасника бойових дій – 2, ветерана праці – 1, інвалідів І-ІІІ груп – 41, дитини інваліда – 1, одиноких матерів – 3, матерів героїнь – 2, багатодітних сімей – 28, учасників АТО – 16, від внутрішньо переміщених осіб – 4.

    Протягом звітного періоду керівництвом райдержадміністрації проведено 14 виїзних прийомів (звернулися 63 громадян), двічі працювала «пряма телефонна лінія» з керівництвом РДА.

    З метою створення необхідних умов зворотного зв’язку, надання інформаційних послуг, оперативного реагування на гострі проблеми мешканців району, в райдержадміністрації запроваджено функціонування «Телефону довіри» (тел. 30073), з початку року цією послугою скористалися 2 осіб.

    Інформація про роботу райдержадміністрації із пропозиціями, заявами та скаргами громадян, графіки прийому, необхідний інформаційний матеріал постійно висвітлюється на веб-сайті райдержадміністрації, також відповідно до Закону України «Про безоплатну правову допомогу» юридичним відділом апарату райдержадміністрації громадянам постійно надається первинна юридична допомога з різних питань.

    Робота зі зверненнями громадян в районі залишається на постійному контролі керівництва районної державної адміністрації і спрямовується на вдосконалення форм та методів цієї роботи. 

    Сектор контролю
    та звернень громадян апарату
    районної державної адміністрації

     

    Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за І квартал 2017 року

     

     

    Про роботу зі зверненнями

    громадян в райдержадміністрації у 2016 році

    Протягом 2016 року до райдержадміністрації та через органи влади вищого рівня і пресу надійшло 467 звернень, що на 135 звернень менше, ніж за 2015 рік (602).

    З них: 158 – письмове звернення, що на 6 менше, ніж у 2015 році (164) та 309 усне звернення, в тому числі зареєстрованих під час проведення особистих/виїзних прийомів громадян та під час проведення «прямих телефонних ліній» з керівництвом райдержадміністрації (2015 – 438).

    За ознакою надходження зареєстровано: 45 повторних звернень (2015 – 10), 4 дублетних (2015 – 7) та 16 колективних (2015 – 35) звернень громадян.

    Усього до райдержадміністрації звернулося 898 громадян, що на 404 менше, ніж 2015 році (1302).

    У зверненнях, що надійшли до райдержадміністрації, громадяни порушили 500 питань, що на 125 питань менше, ніж у минулому році (625).

    Згідно моніторингу надходження звернень за територіальною ознакою, протягом звітного періоду найбільше звернень надійшло від мешканців Любешівської селищної ради (97), Цирської сільської ради (38), Великоглушанської сільської ради (36), Залаззівської сільської ради (28),

    Звернення від інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України, та жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня» знаходяться на особистому контролі в голови райдержадміністрації.

    За результатами розгляду звернень громадян 213 звернень вирішено позитивно, 21 – відмовлено у задоволенні згідно чинного законодавства, 227 – дано роз’яснення тощо.

    Окремої уваги потребує аналіз тематики питань порушених у зверненнях громадян.

    Актуальними для громадян району залишаються питання:

    соціального захисту. За звітний період зареєстровано 349 звернень, що на 22 звернення менше, ніж за 2015 рік. Зокрема, це питання надання одноразової грошової матеріальної допомоги, отримання соціальних виплат, призначення та виплата житлових субсидій тощо.

    Відповідно до заходів Районної програми соціального захисту населення на 2015 – 2018 роки 255 громадянам району з місцевого бюджету протягом 2016 року було виділено 142 555 грн;

    аграрної політики і земельних відносин – 26, що на 93 звернення менше, ніж за відповідний період 2015 року (119), а саме: затвердження технічної документації із землеустрою, виділення земельних ділянок учасникам антитерористичної операції та сім’ям мобілізованих військовослужбовців та ін.; транспорту і зв’язку – 25, що на 2 звернення більше, ніж за відповідний період 2015 року (27), а саме питання пільгового перевезення окремих категорій населення району, транспортного сполучення сіл з районним та обласним центром, різке підвищення цін за проїзд тощо.

    Проведено моніторинг організації роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації та виконавчих комітетах селищної, сільських рад.

    Слухали питання про підсумки роботи зі зверненнями громадян у районній державній адміністрації за 2015 рік, за перше півріччя 2016 року (протоколи від 24.02.2016 № 1, від 28.08.2016 № 5). За результатами цих питань прийняті відповідні рішення колегії від 24.01.2016 № 1/4 та від 02.08.2016 № 5/4 і видані розпорядження голови райдержадміністрації від 29.02.2016 № 64 від 02.08.2016 № 224. На нараді у керівника апарату райдержадміністрації заслухано питання про роботу із зверненнями громадян в районній державній адміністрації за І квартал 2016 року та за 9 місяців 2016 року (протоколи від 18.04.2016 №4, від 12.10.2016 №9).

    Забезпечено роботу постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян в райдержадміністрації. За звітний період проведено 3 засідання комісії. На засіданнях комісії розглянуто окремі звернення громадян, дано відповідні доручення для врегулювання і вирішення проблем порушених у цих зверненнях. Засідання комісії проводяться в разі необхідності.

    Згідно плану роботи сектору контролю та звернень громадян апарату Любешівської райдержадміністрації вивчено стан роботи зі зверненнями громадян у Березичівській, Седлищенській, Великоглушанській, Деревківській, Зарудчівській, Залізницькій, Судченській, Хоцунській сільських радах та в Управлінні Пенсійного фонду України у Любешівському районі, центрі первинної медико-санітарної допомоги, Любешівському відділенні Ковельської ОДПІ Головного управління Державної фіскальної служби у Волинській області. В ході перевірок надавалася методична та практична допомога щодо роботи зі зверненнями громадян.

    Відповідно до розпорядження голови облдержадміністрації від 23 липня 2009 року № 223 «Про організацію виконання в області постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» протягом лютого – березня 2016 року проведено перевірки в архівному відділі, відділах інвестицій та інфраструктури, культури, містобудування та архітектури, освіти райдержадміністрації; управліннях соціального захисту населення, фінансів та службі у справах дітей райдержадміністрації.

    За звітний період проведено 21 виїзний прийом та проведено 6 «прямих телефонних ліній» з керівництвом районної державної адміністрації. Інформація про проведення «прямих телефонних ліній» розміщується в районній газеті «Нове життя».

    За звітний період на виїзних прийомах зареєстровано 35 звернень, а через пряму телефонну лінію зареєстровано 10 звернень.

    На виконання доручення Кабінету Міністрів України інформація про роботу райдержадміністрації із пропозиціями, заявами та скаргами громадян постійно розміщується на веб-сайті райдержадміністрації в рубриці «Влада та громадськість».

     

    Про роботу із зверненнями громадян в

     

    Про роботу із зверненнями громадян в райдержадміністрації за 2015 рік


    Про проведення оцінки виконання державними службовцями покладених на них обов’язків і завдань, що стосуються роботи із зверненнями громадян в структурних підрозділах Любешівської районної державної адміністрації

     

     Про роботу із зверненнями громадян в райдержадміністрації за 9 місяців 2015 року

     

    Про роботу із зверненнями громадян в райдержадміністрації за І півріччя 2015 року

    Про підсумки роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації за І квартал 2015 року

    Про роботу із зверненнями громадян в райдержадміністрації протягом 2014 року

    Переглядів 1758
    Розробка: Відділ інформаційних технологій
    апарату Волинської облдержадміністрації
    Інформаційне наповнення:
    Любешівська районна державна адміністрація
    Усі права на матеріали, розміщені на цьому сайті, належать Любешівській райдержадміністрації.
    Адреса: 44200, смт.Любешів, вул. Незалежності, 53, ф.30073, т.21184; E-mail: post@lbsadm.gov.ua
    © 2014 lbsadm.gov.ua