19 липня 2019 ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ
Діяльність РДА
Відомості про район
Нормативно-правова база
  • Керівництво
  • Влада і громадськість
    Регуляторна політика
    Порядок реєстрації
    Прес-центр
    Інвестиційний довідник
  • Публічна інформація
  • Каталог послуг
    Реформи в Україні
    Центр надання адмін послуг
  • Запобігання проявам корупції
  • Державний реєстр виборців
  • Відділ статистики інформує
  • Соціальний захист населення
  • Оголошення
  • Фінансовий контроль
  • Роз’яснення законодавства
  • Вивчення громадської думки
  • РДА звітує
  • Децентралізація влади
  • Правове забезпечення
  • Генплани населених пунктів
  • Очищення влади
  • Енергоефективність
  • ВИБОРИ-2019
  • Реєстр містобудівних умов
  • Протидія домашньому насильству
  • АРХІВ НОВИН

    « Липень 2019 »
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
    1 2 3 4 5 6 7
    8 9 10 11 12 13 14
    15 16 17 18 19 20 21
    22 23 24 25 26 27 28
    29 30 31        

    10-Perelik-Zem-Dil-001

    irc usr search

    Понеділок, 12 травня 2014 11:26

    Робота із зверненнями громадян

    Про підсумки роботи зі зверненнями І півріччя 2019 

    Про підсумки роботи зі зверненнями за І квартал 2019

    Про підсумки роботи зі зверненнями громадян

    в районній державній адміністрації за 2018 рік

    Робота із зверненнями громадян у Любешівській районній державній адміністрації протягом 2018 року здійснювалась відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Інструкції з діловодства за зверненнями громадян, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348, розпорядження голови райдержадміністрації від 20.03.2017 № 80 «Про затвердження Порядку розгляду письмових звернень громадян в районній державній адміністрації та Порядку організації та проведення особистих і виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації».

    Протягом 2018 року до районної державної адміністрації надійшло 385 звернень, що на 99 звернень менше, ніж за відповідний період минулого року. Із загальної кількості звернень 89 надійшло через органи влади вищого рівня (76 - з Урядової гарячої лінії, 3 - з Адміністрації Президента України,  5 – з Волинської обласної державної адміністрації, 4 - з Верховної Ради України, 1 - з Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України), решта 296 звернень надійшли від заявників безпосередньо до районної державної адміністрації.

    Із загальної кількості звернень надійшло 295 письмових, що на 24 більше, ніж за 2017 рік, 90 – звернень зареєстровано на особистому прийомі керівництвом райдержадміністрації (213).

    Протягом 2018 року, враховуючи колективні звернення, до райдержадміністрації звернулось 462 громадянина, що на 469 осіб менше, в порівнянні з  відповідним періодом минулого року – 1023.

    Зареєстровано 8 повторних звернень, в минулому звітному періоді 12 таких звернень, та 9 колективних звернень (в 2017 - 34).

    У зверненнях, що надійшли на розгляд до райдержадміністрації протягом 2018 року громадянами було порушено 393 питань, що на 124 менше, ніж за відповідний період 2017 року (517). З них: 178 питань вирішено позитивно, 29 – відмовлено у задоволенні, на 186 – надано роз’яснення згідно чинного законодавства.

    Аналізуючи тематику звернень, варто зазначити, що питання соціального захисту протягом останніх років залишаються найбільш актуальними для жителів району. Зокрема, у 2018 році надійшло 177 звернень з питань соціального захисту (313), 12 звернень щодо житлової політики (13), 148 стосувались питань аграрної політики і земельних відносин (31), 13 - комунального господарства (18).

    Особлива увага приділяється роботі зі зверненнями від найменш соціально-захищених громадян. Так, за 2018 рік надійшло 105 таких звернень (за відповідний період минулого року - 197), а саме: від учасника війни – 1, дітей війни – 3,  інвалідів І-ІІІ груп – 39, одиноких матерів – 2, матерів героїнь – 1, багатодітних сімей – 17, осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи – 16, учасників АТО – 12, членів сім’ї учасників АТО – 4, від тимчасово внутрішньо переміщених осіб – 5. Ними було порушено 108 питань, з них: 32 вирішено позитивно, 16 відмовлено в задоволенні, на 58 дано роз’яснення.

    Звернення від інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України, та жінок, яким присвоєно почесне звання «Мати-героїня» знаходяться на особистому контролі в голови райдержадміністрації. Протягом 2018 року зареєстровано 1 звернення від жінок-«Матерів-героїнь».

    Відповідно до розпорядження голови облдержадміністрації                      від 23.07.2009 № 223 «Про організацію виконання в області постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» протягом лютого 2018 року згідно з затвердженим 29.12.2017 першим заступником голови райдержадміністрації графіком проведення оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації за 2017 рік проведено оцінювання рівня організації даної роботи в структурних підрозділах райдержадміністрації (протокол наради у керівника апарату райдержадміністрації  від 17.03.2018 № 3).

    Згідно плану роботи сектору контролю та звернень громадян апарату Любешівської райдержадміністрації вивчено стан роботи зі зверненнями громадян у сільських та селищній радах, структурних підрозділах райдержадміністрації. В ході перевірок надавалася методична та практична допомога.

    Проведено навчання працівників селищної та сільських рад та структурних підрозділів райдержадміністрації, відділів та секторів апарату райдержадміністрації 07.08.2018 року.

    Згідно графіка проведення особистих та виїзних прийомів керівництвом райдержадміністрації проведено 24 особистих та 20 виїзних прийомів громадян, під час яких зареєстровано відповідно 18 та 59 звернень. Під час виїзних прийомів звернулось 86 громадян, на особистому прийомі - 20.

    Забезпечено роботу постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян в райдержадміністрації. На виконання розпорядження голови облдержадміністрації від 30.12.2016 № 636 «Про нову редакцію Положення про комісію з питань розгляду звернень громадян в обласній державній адміністрації» в райдержадміністрації затверджено нову редакцію Положення про комісію з питань розгляду звернень громадян (розпорядження голови райдержадміністрації від 30.01.2017 № 28) та розміщено на офіційному веб-сайті. З початку 2018 року проведено два засідання комісії з питань розгляду звернень громадян (за аналогічний період 2017 – 7). На засіданнях комісії розглянуто питання щодо участі  у державній програмі «Власний дім», щодо оформлення права власності на земельну ділянку у розмірі 25 соток.

    На виконання Указу та розпорядження голови облдержадміністрації від 20.02.2008 № 46 видано розпорядження голови райдержадміністрації від 24.11.2017 № 344  «Про організацію проведення в райдержадміністрації «Дня контролю» за результатами розгляду звернень громадян». Протягом 2018 року проведено 4 «Дні контролю» (за аналогічний період 2017 – 8), під час проведення яких розглядалися питання про виплату коштів по всіх видах державних соціальних допомог управлінням соціального захисту населення райдержадміністрації гр.П., про надання роз’яснень щодо правомірності реорганізації Любешівського управління водного господарства, про роз’яснення Любешівським відділенням поліції Камінь-Каширського відділу поліції ГУНП щодо правомірності дій сільського голови, про сприяння у вирішенні питання укладання декларації з лікарем Великоглушанської амбулаторії.

    У райдержадміністрації функціонує телефонний зв’язок з населенням – «Телефон довіри». Протягом звітного періоду через «Телефон довіри» надійшло одне звернення від громадян про надання роз’яснень щодо планових відключень електроенергії.

    Інформація про функціонування в райдержадміністрації «Телефону довіри» розміщена на офіційному веб-сайті, на стенді в фойє приміщення райдержадміністрації та  періодично публікується  в районній газеті «Нове життя».

    Щокварталу затверджуються графіки проведення «Прямих» телефонних ліній керівництвом райдержадміністрації. Протягом 2018 року керівництвом райдержадміністрації проведено 8 «Прямих» телефонних ліній, під час проведення яких зареєстровано 9 звернень. Громадянами порушено питання щодо надання роз’яснення порядку призначення субсидій, сприяння у забезпеченні субсидією на тверде паливо, надання роз’яснення порядку призначення одноразової грошової допомоги, про забезпечення путівкою на санаторно-курортне лікування та інші. Про проведення «Прямих» телефонних ліній публікуються оголошення  в районній газеті «Нове життя» та на офіційному веб-сайті райдержадміністрації.

    На виконання вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 та відповідно до плану роботи Любешівської районної державної адміністрації на 2018 рік, затвердженого розпорядженням голови райдержадміністрації від 14 грудня 2017 року № 360, у райдержадміністрації щоквартально проводиться аналіз роботи із зверненнями громадян.  На засіданні колегії райдержадміністрації розглянуто питання про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2017 рік (протокол від 06.03.2018 № 1). За результатами розгляду прийняте рішення колегії від 06.03.2018 № 1/5 та видано розпорядження голови райдержадміністрації від 13.03.2018 № 70 «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян в районній державній адміністрації за 2017 рік», питання «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації  за І квартал 2018 року»  розглянули на нараді в районній державній адміністрації  (протокол № 14 від 17.04.2018 року). Питання «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації за І півріччя 2018 року» слухали на засіданні колегії районної державної адміністрації (протокол № 3 від 27.07.2018), за результатами прийнято рішення № 3/3 від 27.07.2018  та видано відповідне розпорядження голови райдержадміністрації від 03.08.2018 № 227. Питання «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації  за 9 місяців 2018 року»  розглянули на нараді в районній державній адміністрації  (протокол № 28 від 30.10.2018 року).

    На виконання доручення Кабінету Міністрів України, інформація про роботу райдержадміністрації із пропозиціями, заявами та скаргами громадян постійно розміщується на веб-сайті райдержадміністрації в рубриці «Влада та громадськість».

    Матеріали про роботу зі зверненнями громадян публікуються в районній газеті «Нове життя» зокрема: підсумки за 2017 «Звернення  - показник довіри» (опубліковано 08.02.2018 № 6), підсумки за І квартал 2018 «Звернення громадян різнопланові» (опубліковано 19.04.2018 № 16).

    З метою належного інформування населення району щодо передбачених чинним законодавством соціальних послуг першим заступником голови райдержадміністрації затверджено графік виїзного обслуговування населення за принципом «єдиного вікна» та виїзної роботи «мобільного соціального офісу» у Любешівському районі, цей графік розміщено на офіційному веб-сайті райдержадміністрації у рубриці «Соціальний захист населення». Протягом звітного періоду здійснено 27 виїздів, охоплено 54 населені пункти району, надано 262 громадянам консультації, прийнято 1275 справ. Аналіз тематики звернень свідчить, що актуальними для жителів району залишаються питання призначення та виплата житлової субсидії, виплата грошової винагороди за економно використані ресурси газу та електроенергії тощо.

    Відповідно до Закону України «Про безоплатну правову допомогу» за звітний період начальником юридичного відділу апарату райдержадміністрації надано первинну юридичну допомогу 48 громадянам з різних питань.

    Сектор контролю та звернень

    громадян апарату райдержадміністрації          

     

    Про підсумки роботи зі зверненнями

    громадян в райдержадміністрації за

    І півріччя 2018 року

    На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та місцевого самоврядування» райдержадміністрацією вживаються заходи щодо забезпечення прав громадян на звернення.

    Розпорядженням першого заступника голови райдержадміністрації           від 15.12.2017 № 362 затверджено графік особистого прийому громадян у райдержадміністрації, яким передбачено проведення на місяць двох прийомів першого заступника голови райдержадміністрації. До відома відвідувачів графік прийому громадян з особистих питань в райдержадміністрації розміщений на інформаційному стенді у фойє приміщення райдержадміністрації. Разом з цим на стенді розміщено інформацію про функціонування «Телефону довіри» в райдержадміністрації. Інформація про проведення виїзних прийомів громадян та «прямих телефонних ліній» розміщується в районній газеті «Нове життя».

    На виконання вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 та відповідно до плану роботи Любешівської районної державної адміністрації на 2018 рік, затвердженого розпорядженням голови райдержадміністрації від 14 грудня 2017 року № 360, у райдержадміністрації щоквартально проводиться аналіз роботи із зверненнями громадян.  На засіданні колегії райдержадміністрації розглянуто питання про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2017 рік (протокол від 06.03.2018 № 1). За результатами розгляду прийняте рішення колегії від 06.03.2018 № 1/5 та видано розпорядження голови райдержадміністрації від 13.03.2018 № 70 «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян в районній державній адміністрації за 2017 рік».

    Питання про підсумки роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації за І квартал 2018 року розглянуто на нараді у першого заступника голови райдержадміністрації (протокол від 07.05.2018  № 14).

    Забезпечено роботу постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян в райдержадміністрації. На виконання розпорядження голови облдержадміністрації від 30.12.2016 № 636 «Про нову редакцію Положення про комісію з питань розгляду звернень громадян в обласній державній адміністрації» в райдержадміністрації затверджено нову редакцію Положення про комісію з питань розгляду звернень громадян (розпорядження голови райдержадміністрації від 30.01.2017 № 28) та розміщено на офіційному веб-сайті. З початку 2018 року проведено одне засідання комісії з питань розгляду звернень громадян (за аналогічний період 2017 – 4). На засіданні вищевказаної комісії розглянуто питання щодо участі  у державній програмі «Власний дім».

    На виконання доручення Кабінету Міністрів України, інформація про роботу райдержадміністрації із пропозиціями, заявами та скаргами громадян постійно розміщується на веб-сайті райдержадміністрації в рубриці «Влада та громадськість».

    Матеріали про роботу зі зверненнями громадян публікуються в районній газеті «Нове життя» зокрема: підсумки за 2017 «Звернення  - показник довіри» (опубліковано 08.02.2018 № 6), підсумки за І квартал 2018 «Звернення громадян різнопланові» (опубліковано 19.04.2018 № 16).

    Першим заступником голови райдержадміністрації 29.12.2017 затверджено графік звітування сільських, селищного голів про роботу із зверненнями  громадян в органі місцевого самоврядування за 2017 рік, згідно з яким у березні 2018 року проведено відповідне звітування (протоколи від 06.03.2018  № 8 та від 20.03.2018  № 10).

    29.12.2017 першим заступником голови райдержадміністрації затверджено графік перевірок додержання законодавства про звернення громадян у Любешівській селищній раді та сільських радах у 2018 році. Протягом І півріччя 2018 заплановано та проведено перевірки дотримання норм законодавства про звернення громадян в усіх 5 сільських та Любешівській селищній радах.

    Відповідно до затвердженого першим заступником голови  райдержадміністрації 29.12.2017 графіка перевірок додержання законодавства про звернення громадян структурними підрозділами райдержадміністрації, територіальними підрозділами органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади в районі протягом січня - червня проведено 8 перевірок, а саме: у відділах освіти, молоді та спорту райдержадміністрації, культури, архівному, відділі містобудування та архітектури, інвестицій та інфраструктури, управліннях фінансів,  соціального захисту населення, службі у справах дітей райдержадміністрації.

    У ході проведення перевірок надано методичну та практичну допомогу.  За результатами перевірок підготовлені довідки, які заслухані на нарадах у першого заступника голови райдержадміністрації (протоколи від 27.02.2018 № 7, 27.02.2018 № 7, 27.02.2018 № 7, 20.03.2018 № 10, 20.03.2018 № 10, 27.03.2018 № 11, 27.03.2018 № 11, 10.04.2018 № 13, 10.04.2018 № 13, 24.04.2018 № 15, 29.05.2018 №17, 05.06.2018 № 18, 12.06.2018 №19).

    Відповідно до розпорядження голови облдержадміністрації                      від 23.07.2009 № 223 «Про організацію виконання в області постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» протягом лютого 2018 року згідно з затвердженим 29.12.2017 першим заступником голови райдержадміністрації графіком проведення оцінювання рівня організаційної роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації за 2017 рік проведено оцінювання рівня організації даної роботи в структурних підрозділах райдержадміністрації (протокол наради у керівника апарату райдержадміністрації  від 17.03.2018 № 3).

    На виконання Указу та розпорядження голови облдержадміністрації від 20.02.2008 № 46 видано розпорядження голови райдержадміністрації від 24.11.2017 № 344  «Про організацію проведення в райдержадміністрації «Дня контролю» за результатами розгляду звернень громадян». Протягом І півріччя 2018 року проведено 4 «Дні контролю» (за аналогічний період  2017 – 4).

    У райдержадміністрації функціонує телефонний зв’язок з населенням – «Телефон довіри». Протягом звітного періоду через «Телефон довіри» надійшло одне звернення від громадян про надання роз’яснень щодо планових відключень електроенергії.

    Інформація про функціонування в райдержадміністрації «Телефону довіри» розміщена на офіційному веб-сайті, на стенді в фойє приміщення райдержадміністрації та  періодично публікується  в районній газеті «Нове життя» (14.01.2017 № 2, 05.08.2017 № 32, 04.11.2017 № 45).

    Щокварталу затверджуються графіки проведення «Прямих» телефонних ліній керівництвом райдержадміністрації. З початку 2018 року першим заступником голови райдержадміністрації проведено 4 «Прямі» телефонні лінії, під час проведення яких зареєстровано 4 звернення. Громадянами порушено питання щодо надання роз’яснення порядку призначення субсидій, сприяння у забезпеченні субсидією на тверде паливо, надання роз’яснення порядку призначення одноразової грошової допомоги, про забезпечення путівкою на санаторно-курортне лікування. Про проведення «Прямих» телефонних ліній публікуються оголошення  в районній газеті «Нове життя» та на офіційному веб-сайті райдержадміністрації.

    На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 першим заступником голови райдержадміністрації 02.01.2018 затверджено графік навчань державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування на 2018 рік, згідно з яким 12.06.2018 проведено навчання керівників відділів, управлінь, структурних підрозділів райдержадміністрації, секретарів/діловодів сільських та селищної рад на тему: «Про організацію роботи із зверненнями громадян».

    Протягом І півріччя 2018 року до районної державної адміністрації надійшло 157 звернень, що на 119 звернень менше, ніж за відповідний період минулого року (276). Із загальної кількості звернень  50 надійшло через органи влади вищого рівня (41 - з Урядової гарячої лінії, 2 - з Адміністрації Президента України,  4 – з Волинської обласної адміністрації, 3 - з Верховної Ради України), а за відповідний період минулого року - 58, решта 107 звернень надійшли безпосередньо до районної державної адміністрації.

    Протягом І півріччя із загальної кількості звернень надійшло 111 письмових, що на 77 менше, ніж за І півріччя 2017 року (121) та 46 – усних звернень (115). Під час проведення особистих прийомів зареєстровано 7 звернень (в минулому аналогічному звітному періоді 117), під час проведення виїзних прийомів – 33 (в минулому аналогічному звітному періоді 33), 1 особа звернулась на «Телефон довіри» (2), 1 – електронне звернення (2)

    Протягом І півріччя 2018 року, враховуючи колективні звернення, до райдержадміністрації звернулось 227 громадян, за відповідний період минулого року – 582.

    У зверненнях, що надійшли на розгляд до райдержадміністрації протягом І півріччя 2018 року громадянами було порушено 165 питань, що на 129 менше, ніж за відповідний період 2017 року (294).

    35 звернень вирішено позитивно, 25 – відмовлено у задоволенні; на 90 – надано роз’яснення згідно чинного законодавства; решта 15 у стадії розгляду.

    Аналіз тематики звернень показує, що питання соціального захисту залишаються найбільш актуальними для жителів району. Зокрема, за І півріччя 2018 року надійшло 95 звернень по питанню соціального захисту (за відповідний період минулого року 171), сільського господарства та аграрної політики 31 (19), 6 стосувались питань комунального господарства.

    Відповідно до заходів Районної програми соціального захисту населення на 2015 – 2018 роки 22 громадянам району з місцевого бюджету протягом січня-червня 2018 року було виділено 20850 грн., до річниці аварії на ЧАЕС 5 громадянам виділено по 1000 грн., до річниці виведення військ з Афганістану 5 громадянам виділено по 2000 грн.,  одноразову допомогу виділено 1 учаснику бойових дій (АТО) в сумі 500 грн.

    Протягом І півріччя 2018 року зареєстровано 4 повторних звернення, в минулому звітному періоді  5 таких звернень, та 6 колективних звернень (в минулому звітному періоді 16 звернень).

    Особлива увага приділяється роботі зі зверненнями від найменш соціально-захищених громадян. Так, за І півріччя 2018 року надійшло 61 таке звернення, а саме: від дітей війни – 3, учасника війни – 1, інваліда війни – 4, інвалідів І-ІІІ груп – 11, одиноких матерів – 2, матерів героїнь – 1, багатодітних сімей – 12, осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи – 15, учасників АТО – 5, членів сім’ї учасника АТО – 3, від внутрішньо переміщених осіб – 4. Такі громадяни звертаються переважно щодо надання матеріальної допомоги на лікування, щодо призначення житлової субсидії, забезпечення пільговим статусом тощо.

    Згідно графіка проведення особистих та виїзних прийомів керівництвом райдержадміністрації проведено 12 особистих прийомів, під час яких зареєстровано 7 звернень, та 11 виїзних прийомів, під час яких зареєстровано 33 звернення.

    В райдержадміністрації постійно ведеться роз’яснювальна робота та надаються консультації громадянам про порядок найбільш ефективної реалізації їх конституційного права на звернення. Організація роботи зі зверненнями громадян перебуває на контролі в райдержадміністрації.

    Сектор контролю та звернень

    громадян апарату райдержадміністрації

     

    Про роботу  зі зверненнями

    громадян протягом І кварталу 2018 року

     

     

    Про роботу зі зверненнями громадян протягом 2017 року

     

    Про підсумки роботи із зверненнями громадян  за 9 місяців 2017 року

     

    Підсумки  роботи із зверненнями

    громадян в райдержадміністрації за І півріччя 2017 року

     

     

    Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за І квартал 2017 року

     

     

    Про роботу зі зверненнями

    громадян в райдержадміністрації у 2016 році

     

    Про роботу із зверненнями громадян в

     

    Про роботу із зверненнями громадян в райдержадміністрації за 2015 рік


    Про проведення оцінки виконання державними службовцями покладених на них обов’язків і завдань, що стосуються роботи із зверненнями громадян в структурних підрозділах Любешівської районної державної адміністрації

     

     Про роботу із зверненнями громадян в райдержадміністрації за 9 місяців 2015 року

     

    Про роботу із зверненнями громадян в райдержадміністрації за І півріччя 2015 року

    Про підсумки роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації за І квартал 2015 року

    Про роботу із зверненнями громадян в райдержадміністрації протягом 2014 року

    Переглядів 4048
    Розробка: Відділ інформаційних технологій
    апарату Волинської облдержадміністрації
    Інформаційне наповнення:
    Любешівська районна державна адміністрація
    Усі права на матеріали, розміщені на цьому сайті, належать Любешівській райдержадміністрації.
    Адреса: 44200, смт.Любешів, вул. Незалежності, 53, ф.30073, т.21184; E-mail: post@lbsadm.gov.ua
    © 2014 lbsadm.gov.ua