17 січня 2018 ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ
Діяльність РДА
Відомості про район
Нормативно-правова база
  • Керівництво
  • Влада і громадськість
    Регуляторна політика
    Порядок реєстрації
    Прес-центр
    Інвестиційний довідник
  • Публічна інформація
  • Каталог послуг
    Реформи в Україні
    Центр надання адмін послуг
  • Запобігання проявам корупції
  • Державний реєстр виборців
  • Відділ статистики інформує
  • Соціальний захист населення
  • Оголошення
  • Фінансовий контроль
  • Громадська рада при РДА
  • Управління юстиції
  • Вивчення громадської думки
  • РДА звітує
  • Децентралізація влади
  • Правове забезпечення
  • Позитивний досвід роботи
  • Генплани населених пунктів
  • Очищення влади
  • Енергоефективність
  • Рішення сільських і селищної рад
  • БЕЗВІЗ
  • ЄВРОАТЛАНТИЧНА ІНТЕГРАЦІЯ
  • Реєстр містобудівних умов
  • АРХІВ НОВИН

    « Січень 2018 »
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
    1 2 3 4 5 6 7
    8 9 10 11 12 13 14
    15 16 17 18 19 20 21
    22 23 24 25 26 27 28
    29 30 31        

    10-Perelik-Zem-Dil-001

    irc usr search

    Децентралізація влади

    Цифри демонструють, що децентралізація успішно просувається. Маємо зростання місцевих бюджетів майже на 50 %, зменшення їхньої дотаційності, збільшення кількості об’єднаних громад, яких вже 366, а також тисячі реалізованих ними проектів. Але ця реформа не заради цифр, її ідея у суттєвому поліпшенні якості життя у кожній громаді. І це можливо лише за умови, коли на місцях працюватимуть справжні лідери, яких обиратимуть не за красиві слова, а за здатність розвивати свої громади.
    Розвиток громад залежить від лідерів ОТГ, яких обрали люди, від  їх повноважень та можливостей. Це можливість управляти фінансами, залучати інвестиції, збільшувати доходи до місцевих бюджетів та інші. Більше відповідальності, прозорості та субсидіарності влади на місцях!  Це головний принцип реформи децентралізації. Про це заявив Віце-прем’єр-міністр – Міністр регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ Геннадій Зубко на семінарі «Децентралізація 2017: вектор руху».
    У 366 створених в Україні об’єднаних територіальних громадах обрано вже 330 старост, ще близько 1000 осіб виконують обов’язки старост. Попри те, що вони надають послуги сотням тисяч людей у селах і селищах об’єднаних громад, статус старост та їхні функції до останнього часу були нечіткими і остаточно не закріпленими в законодавстві.
    «Європейський досвід показує, що місцеве самоврядування дуже слабке, коли воно не має єдиного голосу для діалогу з державою. Створення нашої організації є ще одним кроком до формування цього єдиного голосу», – зазначив під час сьогоднішньої прес-конференції в інформагентстві УНІАН директор з питань розвитку Асоціаціїоб’єднаних територіальних громадІгор Абрам’юк.  –Також хочу підкреслити: ми – за децентралізацію. Ми хочемо, щоб наші пропозиції були почуті і на місцевому, і на регіональному, і на загальнодержавному рівнях».
    На стратегічній сесії щодо секторальної децентралізації у сфері «місцеві бюджети» визначено матрицю реформи, операційні цілі та завдання на 2017 рік. Сесію ініційовано Мінрегіоном спільно з Мінфіном, Мінкультом, МОН, МОЗ, представниками Проектного офісу секторальної децентралізації  та Проекту EDGE.
    Для підтримки сталого розвитку регіонів України у Держбюджеті на 2017 рік передбачено більше9 млрд грн. Мірегіон закликає місцеву владу використовувати ці кошти на проекти, що є стратегічно важливими для територій, забезпечують сталий розвиток громад і підвищення їхньої конкурентоспроможності в ході децентралізації.
    Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України за сприяння Міністерства фінансів України та підтримки Швейцарсько-українського  проекту «Підтримка децентралізації в Україні» DESPRO підготовлено фінансовий аналіз виконання доходів місцевих бюджетів України та 159 об’єднаних територіальних громад за 2016 рік.
    9 лютого Верховна Рада вкотре спробує прийняти законопроекти, від яких залежить подальша доля найбмасштабнішої реформи за всю історію незалежної України. Протягом минулого року Верховна Рада неодноразово відкладала або провалювала голосування надважливих для прискорення децентралізації та процесу об’єднання територіальних громад законопроектів. Цьогоріч їх було включено до порядку денного 19 січня, але тоді у парламентській залі не вистачило депутатів навіть для початку розгляду цих документів. І це незважаючи на вимоги громадян, підтримку експертів та профільного парламентського комітету. Доля мільйонів жителів України тепер залежить від політичної кон’юнктури та парламентської дисципліни. Хоча усі без винятку фракції визнають нагальність реформи, деякі з них намагаються перетворити її на елемент політичних торгів.
    Держава повинна здійснювати контроль за рішеннями органів місцевого самоврядування, щоб упередити чи не допустити рішень, що суперечать законодавству і які можуть шкодити суспільству. Таку думку висловив експерт з питань реформи місцевого самоврядування Юрій Ганущак.
    «Реформа системи охорони здоров’я не передбачає вирішення питання, як робити хірургу розріз – вздовж чи впоперек. Ця реформа передбачає таку організацію функціонування системи охорони здоров’я, при якій лікар зможе кваліфіковано виконувати свою роботу і отримувати гідну заробітну плату. Тому лікарі не можуть здійснювати цю реформу. Їх вчили іншому – лікувати людей. Цю реформу можуть робити ті, хто розуміється в економіці, державному управлінні, публічних фінансах. Це і мій хліб».
    Розробка: Відділ інформаційних технологій
    апарату Волинської облдержадміністрації
    Інформаційне наповнення:
    Любешівська районна державна адміністрація
    Усі права на матеріали, розміщені на цьому сайті, належать Любешівській райдержадміністрації.
    Адреса: 44200, смт.Любешів, вул. Незалежності, 53, ф.30073, т.21184; E-mail: post@lbsadm.gov.ua
    © 2014 lbsadm.gov.ua